MET DEZE 21 OP GEZOND VERSTAND GEBASEERDE LEEFREGELS BEGEEFT INDIA ZICH OP DE WEG NAAR EEN GELUKKIG LEVEN
Hoe Rohit Sharma de 21 leefregels op alle kanalen gebruikt om daarmee de normen en waarden van een land te herstellen.
lees meer »
UITDAGING: NORTH GREENWOOD
De Weg naar een Gelukkig Leven-afdeling Florida blaast leven in historische wijk.
lees meer »
EEN LEVEN VAN MISDAAD OF
DE WEG NAAR EEN GELUKKIG LEVEN?
“De Rev (Eerwaarde)” maakt gebruik van de 21 leefregels van De Weg naar een Gelukkig Leven als een eenvoudig en krachtig hulpmiddel.
lees meer »
KALMTE BRENGEN IN TURBULENTE TIJDEN
De Weg naar een Gelukkig Leven-boekjes om de burgers van het geteisterde Brussel op te beuren.
lees meer »
FEITEN
HET HERSTELLEN VAN EERGEVOEL EN ZELFRESPECT
En iedereen in de hele wereld bereiken met de 21 leefregels
845
TV-STATIONS
hebben afgelopen jaar non-profit commercials van De Weg naar een Gelukkig Leven uitgezonden.
5272
GEPERSONALISEERDE KAFTEN
zijn er voor De Weg naar een Gelukkig Leven gemaakt, waardoor bedrijven, instellingen zonder winstoogmerk en filantropen het boekje als hun eigen boekje konden gebruiken.
5,6
MILJOEN
mensen hebben afgelopen jaar op YouTube de bekroonde video’s van De Weg naar een Gelukkig Leven bekeken.
519
ORGANISATIES
werken samen met De Weg naar een Gelukkig Leven om eergevoel en zelfrespect te herstellen.
4
MILJOEN
exemplaren van De Weg naar een Gelukkig Leven werden er in de afgelopen 12 maanden wereldwijd verspreid.
HELP DE WERELD VERANDEREN
The Way to Happiness Foundation International (Stichting De Weg naar een Gelukkig Leven) heeft als doel het morele verval van de maatschappij te keren door vertrouwen en eerlijkheid te herstellen door de 21 leefregels op grote schaal te verspreiden. Alle donaties helpen om de productie en verspreiding van De Weg naar een Gelukkig Leven-boekjes en -lesmateriaal mogelijk te maken.